Porozumienie o współpracy w zakresie promocji aplikacji „Twój Parasol”
Komendant Rejonowy Policji Warszawa I insp. Sławomir Piekut oraz przedstawicielka Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” i Instytutu Psychologii Zdrowia podpisali dzisiaj porozumienie o współpracy dotyczącej promocji aplikacji mobilnej „Twój Parasol”.
Komendant Rejonowy Policji Warszawa I insp. Sławomir Piekut oraz przedstawicielka Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” i Instytutu Psychologii Zdrowia Pani Renata Durda podpisali dzisiaj porozumienie o współpracy partnerskiej w zakresie promocji aplikacji „Twój Parasol”.
Pomysłodawcą aplikacja mobilnej „Twój Parasol” są śródmiejscy policjanci. To niezwykle praktyczne i skuteczne narzędzie skierowane do osób doświadczających przemocy w rodzinie lub będących jej świadkami. To bezpłatna aplikacja, dzięki której osoby narażone na sytuacje związane z przemocą w rodzinie mogą uzyskać wsparcie i informacje. Poza materiałami edukacyjnymi aplikacja umożliwia dostęp do bazy organizacji oferujących wsparcie.
Aplikacja umożliwia również przesyłanie informacji o zdarzeniach związanych z przemocą do ewentualnego wykorzystania później oraz możliwość dyskretnego kontaktu z wcześniej skonfigurowanym adresem email, a także możliwość szybkiego wybrania telefonu alarmowego w nagłych przypadkach.
Aplikacja jest do pobrania na Google Play i Apple Store po wyszukaniu „Twój Parasol” lub za pomocą kodów QR.
Podpisanie dzisiejszego porozumienia ma na celu promocję tego narzędzia wśród wszystkich osób, które będą potrzebować pomocy w trudnych sytuacjach rodzinnych związanych z przemocą.
Aplikacja „Twój Parasol” będzie promowana na stronie internetowej naszego partnera, dostępnej pod adresem www.niebieskalinia.pl; podstronie internetowej, poświęconej projektowi Niebieska Akademia Warszawska, dostępnej pod adresem www.niebieskalinia.pl/warszawa; mediach społecznościowych, w dwumiesięczniku „Niebieska Linia” oraz w comiesięcznym newsletterze, dystrybuowanym do ponad 3,5 tys. odbiorców.
Aplikacja będzie promowana także w placówkach naszego partnera poprzez dystrybucję plakatów oraz kieszonkowych materiałów promocyjnych.
nadkom. Robert Szumiata/ea